מנסור עבאס נתניהו / נתניהו עבאס לא מכיר בציונות מה לי ולו כיפה / מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח.

מנסור עבאס נתניהו / נתני×"ו ×¢×'אס לא מכיר ×'ציונות מ×" לי ולו כיפ×" / מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח.. הסכמנו על הרבה דברים אבל נותרו עוד כמה. ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?. מנסור עבאס הכי דתי בממשלה הזו. אני לא בכיס של אף אחד. ראש הממשלה נתניהו נפגש עם משלחת ארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (jfna).

לפני מספר שבועות יצא חכ מנסור עבאס באופן מוצהר במסע ההתקרבות אל מנהיג הימין הציוני, ראש הממשלה בנימין נתניהו. מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. ראש הממשלה נתניהו נפגש עם משלחת ארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (jfna). ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?. נתניהו צפוי לעמוד בראשות האופוזיציה ולנהל משם קרב אפקטיבי נגד הממשלה החדשה, זאת במקביל לניהול משפטו ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים ולפנות את מקומו בליכוד במקרה ואכן תקום.

Mansour Abbas מנסור ×¢×'אס Mnsorabbas Twitter
Mansour Abbas מנסור ×¢×'אס Mnsorabbas Twitter from pbs.twimg.com
ביבי עומד עם אקדח ומכריח את כולם לחתום עם מנסור. המוני אזרחים ערבים באים לליכוד כי הבאנו יותר מ21 מיליארד שקל השקעות. בסי שלנו אנחנו מביאים 45 מנדטים.הם רוצים להעיף את נתניהו וברור לנו למה כי הדתיים ויהודה ושומרון מפרעים להם ונתניהו תקוע להם בגרון עכשיו ברור.והם חושבים שאנחנו לא רואים מה התוכנית. כשנתניהו פנה לחברה הערבית לא שאלנו אותו שאלות• בליכוד ממשיכים את המאמצים לגייס רוב לאחר. יור רעם, חכ מנסור עבאס, לא מסתיר את היחסים שרקם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומבהיר: מועצת השורא של הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית הנחתה את עבאס בתום ישיבתה היום לחתום ללפיד על המסמך לנשיא, אך לדרוש את הצגת. 'את אישה רעה' • אישתו של אלקין: ראש הממשלה בנימין נתניהו החל את הקמפיין שלו לקראת הבחירות הקרובות בתמונה שהעלה בטוויטר, שלא הייתה מביישת אף פוסטר לסרט אקשן הוליוודי עם הכיתוב.

עבאס רצה יותר מכל להקים ממשלה עם נתניהו.

בקרב המפלגות המתנגדות להמשך שלטון נתניהו מעריכים כי יור רעם מנסור עבאס יתמוך בהקמת ממשלה בהובלת יור יש עתיד יאיר לפיד ויור ימינה נפתלי בנט, אם הדבר יגיע להצבעה בכנסת. פרקליטו של נתניהו טוען לקרבה בין ישועה להרצוג: עבדאלה מלך ירדן סירב לשוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו למרות שנתבקש לעשות זאת על ידי ארצות הברית – כך מסרו היום (חמישי) מקורות ערביים לוואלה! נתניהו צפוי לעמוד בראשות האופוזיציה ולנהל משם קרב אפקטיבי נגד הממשלה החדשה, זאת במקביל לניהול משפטו ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים ולפנות את מקומו בליכוד במקרה ואכן תקום. ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודיצילום: כולם מצפים שכל הגורמים במערכת הפוליטית ינסו. בסי שלנו אנחנו מביאים 45 מנדטים.הם רוצים להעיף את נתניהו וברור לנו למה כי הדתיים ויהודה ושומרון מפרעים להם ונתניהו תקוע להם בגרון עכשיו ברור.והם חושבים שאנחנו לא רואים מה התוכנית. הסכמנו על סוגיות בוערות לחברה הערבית. עם הגעתו למקום, אמר עבאס: אני כאן כדי לדאוג לחברה שלי, אעשה זאת גם עם ראש ממשלה מהימין. הסכמנו על הרבה דברים אבל נותרו עוד כמה. 'את אישה רעה' • אישתו של אלקין:

לפני מספר שבועות יצא חכ מנסור עבאס באופן מוצהר במסע ההתקרבות אל מנהיג הימין הציוני, ראש הממשלה בנימין נתניהו. עבאס רצה יותר מכל להקים ממשלה עם נתניהו. ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?. מועצת השורא של הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית הנחתה את עבאס בתום ישיבתה היום לחתום ללפיד על המסמך לנשיא, אך לדרוש את הצגת. בקשר לעמדת מנסור עבאס טוענים כי זו תעלומה ואיש במשותפת לא יודע, מה הדיל שלו עם הליכוד, אם קיים.

Mansour Abbas מנסור ×¢×'אס Mnsorabbas Twitter
Mansour Abbas מנסור ×¢×'אס Mnsorabbas Twitter from pbs.twimg.com
לפני מספר שבועות יצא חכ מנסור עבאס באופן מוצהר במסע ההתקרבות אל מנהיג הימין הציוני, ראש הממשלה בנימין נתניהו. עבאס אמר לכלי התקשורת כי כל המפלגות כבר חתמו ליאיר לפיד על המסמך לנשיא המדינה. עבדאלה מלך ירדן סירב לשוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו למרות שנתבקש לעשות זאת על ידי ארצות הברית – כך מסרו היום (חמישי) מקורות ערביים לוואלה! בשבועות האחרונים הבהיר עבאס בכמה. מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. כולם מצפים שכל הגורמים במערכת הפוליטית ינסו. ההצבעה בעד פיזור הכנסת היא חובה מוסרית כי את נתניהו המסית והמושחת צריך להפיל ולא להנשים. איימן עודה לא חייב להנהיג את הרשימה המשותפת.

עד שהגיע מנסור עבאס והעלה לי את המצב רוח.

מועצת השורא של הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית הנחתה את עבאס בתום ישיבתה היום לחתום ללפיד על המסמך לנשיא, אך לדרוש את הצגת. יור רעם, מנסור עבאס, אמר בצהריים כי נתניהו לא הציע לו פחות ממה שפורסם בהתייחסו למומ ביניהם, והכחיש כי שינה את דרישותיו במומ עם לפיד בעקבות הצעה שקיבל מנתניהו. ראש הממשלה נתניהו נפגש עם משלחת ארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (jfna). הסכמנו על סוגיות בוערות לחברה הערבית. התערבות בתוכן האתר מצד הרצוג ועצות פוליטיות מצד ישועה. מנסור עבאס הכי דתי בממשלה הזו. כך שרה נתניהו הפתיעה את ראש הממשלה עם. איימן עודה לא חייב להנהיג את הרשימה המשותפת. בקרב המפלגות המתנגדות להמשך שלטון נתניהו מעריכים כי יור רעם מנסור עבאס יתמוך בהקמת ממשלה בהובלת יור יש עתיד יאיר לפיד ויור ימינה נפתלי בנט, אם הדבר יגיע להצבעה בכנסת. בקשר לעמדת מנסור עבאס טוענים כי זו תעלומה ואיש במשותפת לא יודע, מה הדיל שלו עם הליכוד, אם קיים. יור המפלגה מנסור עבאס שוקל להביא את ההצעות שקיבל לכאורה מנתניהו ואת הסיכומים מול גוש השינוי להכרעת מועצת השורא, מתוך הערכה שהם ירצו לאמץ את ההצעה המקסימלית, שאותה הניח נתניהו. הסכמנו על הרבה דברים אבל נותרו עוד כמה. היום יצא המרצע מן השק וברור מדוע פסל אותי.

היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודיצילום: בשבועות האחרונים הבהיר עבאס בכמה. כשנתניהו פנה לחברה הערבית לא שאלנו אותו שאלות• בליכוד ממשיכים את המאמצים לגייס רוב לאחר. ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?. לאחר החתימה על ההסכמים, יצא יור רעמ, מנסור עבאס, לכלי התקשורת ואמר:

×'× ×¥ מתריע ×'פני מנסור ×¢×'אס נתני×
×'× ×¥ מתריע ×'פני מנסור ×¢×'אס נתני×"ו משקר סרו×'ים from www.srugim.co.il
ראש הממשלה נתניהו נפגש עם ראש המודיעין הכללי המצרי עבאס כאמל ומשלחת בכירים בראשותו. ממשלה עם מרעאנה, יאיר גולן, מנסור עבאס והמשותפת, זו ממשלה שתומכת בטרור. 'את אישה רעה' • אישתו של אלקין: אני הייתי מפריע לו ללכת עם יאיר לפיד, מרב מיכאלי ויאיר גולן. אני כאן כדי לדאוג לחברה שלי, אעשה זאת גם עם ראש ממשלה מהימין. מנסור עבאס הכי דתי בממשלה הזו. עבאס רצה יותר מכל להקים ממשלה עם נתניהו. על רקע דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, חכ מנסור עבאס מהרשימה המשותפת חושף כי נציגים מטעם הליכוד פנו לרשימה המשותפת בניסיון לקבל את תמיכתם ליצירת גוש חוסם לממשלת.

עבאס אמר לכלי התקשורת כי כל המפלגות כבר חתמו ליאיר לפיד על המסמך לנשיא המדינה.

היום יצא המרצע מן השק וברור מדוע פסל אותי. אני הייתי מפריע לו ללכת עם יאיר לפיד, מרב מיכאלי ויאיר גולן. המוני אזרחים ערבים באים לליכוד כי הבאנו יותר מ21 מיליארד שקל השקעות. עבדאלה מלך ירדן סירב לשוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו למרות שנתבקש לעשות זאת על ידי ארצות הברית – כך מסרו היום (חמישי) מקורות ערביים לוואלה! כולם מצפים שכל הגורמים במערכת הפוליטית ינסו. ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?. ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו אמר כי: חכ דר מנסור עבאס סיפר הבוקר בגלצ כי בין סוף אפריל למאי 2019 הוא ניהל מומ עם חכ מיקי זהר, נתן אשל ושר בכיר בליכוד • ההצעה הפוליטית כללה תמיכה עקיפה בממשלת 60 חכים בראשות נתניהו, תוך הסכמת רעם שלא. בקשר לעמדת מנסור עבאס טוענים כי זו תעלומה ואיש במשותפת לא יודע, מה הדיל שלו עם הליכוד, אם קיים. עד שהגיע מנסור עבאס והעלה לי את המצב רוח. העיתון 'ישראל היום' מפרסם את דברי נתניהו באותן שיחות לפיהם, אנחנו מתחרים על. 'את אישה רעה' • אישתו של אלקין: לדעתי מי שרוצה לפרק את המשותפת.

אני כאן כדי לדאוג לחברה שלי, אעשה זאת גם עם ראש ממשלה מהימין מנסור עבאס. הסכמנו על הרבה דברים אבל נותרו עוד כמה.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code